lun. sept. 26th, 2022

Snapchat adaugă un alt mod prin care creatorii pot câștiga bani. Aplicația lansează o caracteristică numită Provocări Spotlight, care va recompensa o mână de creatori în fiecare săptămână pentru realizarea de videoclipuri folosind obiective specifice, efectuarea anumitor activități sau redarea unui sunet ales în competitorul TikTok al aplicației, Spotlight.

Aproximativ trei până la cinci creatori vor primi premii în numerar pentru fiecare provocare, câștigătorii fiind aleși dintre cele mai vizionate videoclipuri eligibile. Plățile vor fi împărțite între câștigători din fonduri de premii care „variază de obicei de la 1k la 25k $”, plata minimă fiind de 250 $, potrivit Snap. Vor fi multiple provocări în fiecare săptămână. Snap plătește în continuare milioane de creatori de videoclipuri Spotlight de top

Provocările oferă o nouă modalitate prin care Snap îi stimulează pe utilizatori să realizeze videoclipuri pentru Spotlight – și o face într-un mod care oferă companiei mult control. Poate stimula anumite tendințe sau poate încerca să încurajeze diferite tipuri de conținut decât ar face de obicei oamenii. Acest lucru ar putea ajuta în timp ce încearcă să diferențieze Spotlight de TikTok și să ofere oamenilor un motiv pentru a reveni în continuare pentru a găsi ceva nou.

Este, de asemenea, o oportunitate de venituri potențiale. Provocările nu vor fi sponsorizate la lansare, dar Snap „le poate” oferi pe cele sponsorizate în viitor, a declarat un purtător de cuvânt al Snap pentru The Verge .

Provocările se desfășoară acum în SUA, urmând să fie urmate mai multe piețe. Purtătorul de cuvânt spune că aceste plăți se vor adăuga la milioane de dolari pe lună pe care compania le plătește creatorilor din întreaga lume care realizează videoclipuri Spotlight de top. Snap plătea 1 milion de dolari pe zi la lansare, dar ulterior a redus suma la „milioane pe lună” mai puțin specifice.

Plățile par să fi funcționat, cel puțin de acum câteva luni. În iulie, Snap a spus că utilizarea zilnică a Spotlight a crescut cu 49% față de trimestru. Timpul petrecut pe zi a crescut, de asemenea, cu peste 60% în SUA – deși în ambele cazuri, Snap nu a împărtășit cifrele reale.

În plus față de Provocări, Snap adaugă alte câteva modalități prin care creatorii pot fi plătiți. Cadourile se desfășoară acum la nivel global, permițând spectatorilor să ofere creatorilor jetoane digitale, dintre care vor primi o reducere a veniturilor. Snap își extinde, de asemenea, Piața creatorilor pentru a include creatori de videoclipuri, permițând companiilor să se conecteze cu ei pentru sponsorizări. Accesul la aceste funcții este totuși limitat: numai „Snap Stars” aprobate sunt eligibile pentru cadouri și piață, iar creatorii trebuie să fie invitați de Snap să participe la acel program.

Sursa: The Verge

Total Page Visits: 598 - Today Page Visits: 1

By beZu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.