lun. sept. 26th, 2022

Unul dintre aspectele mai impresionante ale Grand Theft Auto V este se cât de aproape apropie jocul San Andreas din viața reală din Los Angeles și California de Sud, dar un nou proiect de învățare automată de la Intel Labs numit „Îmbunătățirea îmbunătățirii fotorealismului” ar putea lua acest realism într-un mod neliniștitor. direcție fotorealistă ( prin Gizmodo ).

Introducerea jocului în procesele create de cercetătorii Stephan R. Richter, Hassan Abu Alhaija și Vladlen Kolten creează un rezultat surprinzător: un aspect vizual care are asemănări inconfundabile cu tipurile de fotografii pe care le-ați putea face în mod ocazional prin geamul din față al mașinii. Trebuie să-l vedeți în mișcare pentru a-l aprecia cu adevărat, dar combinația dintre iluminatul ușor spălat, trotuarul mai neted și mașinile reflectabile credibil vinde doar faptul că priviți strada reală dintr-un tablou de bord real, chiar dacă este toate virtuale.

Cercetătorii Intel au sugerat că o parte din acest fotorealism provine din seturile de date pe care le-au alimentat rețeaua neuronală. Grupul oferă o explicație mai aprofundată și mai detaliată a modului în care funcționează efectiv îmbunătățirea imaginii în hârtie (PDF) , dar, așa cum am înțeles, setul de date Cityscapes care a fost utilizat – construit în mare parte din fotografii ale străzilor germane – a completat o mulțime detaliul. Este mai slab și dintr-un unghi diferit, dar aproape surprinde cum îmi imaginez că ar putea fi o versiune mai lină și mai interactivă a defilării prin Street View din Google Maps. Nu se comportă în totalitate ca și cum ar fi real, dar arată foarte mult ca fiind construit din lucruri reale.

Cercetătorii spun că îmbunătățirile lor depășesc ceea ce sunt capabile alte procese de conversie fotorealistă, prin integrarea informațiilor geometrice din GTA V în sine. Acele „tampoane G”, așa cum le numesc cercetătorii, pot include date precum distanța dintre obiectele din joc și cameră și calitatea texturilor, precum luciul mașinilor.

Deși s-ar putea să nu vedeți o „actualizare oficială a fotorealismului” pe GTA V mâine , este posibil să fi jucat deja un joc sau să fi urmărit un videoclip care a beneficiat de un alt tip de învățare automată – upscaling AI. Procesul de utilizare a dispozitivelor inteligente de învățare automată pentru a arunca grafica la rezoluții mai mari nu apare peste tot, dar a fost prezentat în la Shield TV de Nvidia și în mai multe proiecte mod diferite axate pe actualizarea graficelor jocurilor mai vechi . În aceste cazuri, o rețea neuronală face predicții pentru a completa pixelii lipsă de detaliu dintr-un joc, film sau emisiune TV cu rezoluție mai mică pentru a ajunge la acele rezoluții mai mari.

Fotorealismul probabil nu ar trebui să fie singurul obiectiv grafic pe care îl au jocurile video (în afară de arta, pare cam înfiorător), dar acest proiect Intel Labs arată, probabil, că există atât de mult spațiu pentru a crește pe partea software a lucrurilor, cât există în puterea GPU brută a noilor console și PC-uri de jocuri.

Total Page Visits: 783 - Today Page Visits: 1

By beZu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.